divendres, 15 de gener del 2010

Només

Només tinc una abraçada per consolar-te i un somriure per alegrar-te el dia. Una carícia per fer-te sentir bé i una mirada per atreure’t.

Tan sols disposo d’aquest cos tant imperfecte i tant real. Dels meus peus congelats i dels meus cabells despentinats.

Tan sols tinc aquestes cames per córrer i atrapar els meus somnis.

Només disposo d’aquests ulls desperts, ansiosos per veure el món, i d’aquestes ganes de viure que em sobrepassen.

Tan sols tinc esperança i energia per poder canviar les coses. I ajuda i amor per donar a qui ho necessiti.

Tan sols tinc el meu cos per abrigar-te en les nits fredes i les meves carícies per fer el teu son més dolç.

Només tinc la il·lusió d’estimar i ser estimada. I aquesta simple rialla per fer feliç a qui m’envolta.

Tan sols disposo d’una ment poc intel·ligent però molt imaginativa, i d’una ànima plena de força i de vida.


Només tinc aquesta tendresa, la mateixa que em mou a escriure, per donar-te-la a tu i al món.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada