diumenge, 27 de juny del 2010

Estels de colors...

La seguretat ha desaparegut, i la busques a sota el llit però només trobes boles de paper on guixaves paraules sense sentit, i mocadors testimonis de nits en vetlla.

I mirant al sostre et preguntes on han anat totes aquelles il·lusions i penses: potser si enganxés uns estels de colors...

Però no tens estels, i treus el cap per la finestra per sentir la brisa. Segueixes buscant la teva seguretat, però ha marxat a passejar de la mà de l’autoestima. Te’n vas al lavabo i et rentes la cara; reflectits només veus uns ulls tristos i mig adormits.

Tornes a mirar sota el llit, agafes una bola i l’obres.

I t’estires, amb aquella boleta sobre el pit, pensant que demà enganxaràs uns estels de colors. Desitjant que aquelles dues tornin de passeig. Sabent que demà el Sol t’enlluernarà més que mai.



3 comentaris:

  1. Adorada meva... tampoc vull venir cada dia al seu blog a recordar-la que tinc unes ganes boges de posseir-la en totes les posicions imaginables (incloses les inimaginables). Lo que donaria per veure el bronzejat que tant anuncia!
    El dia 6 a casa seva o a casa meva? (si es a casa meva avisi'm amb temps, canvio els llençols cada semestre i encara tinc els del primer semestre (feina endarrerida).
    Si vol que continuï fent totes aquestes proposicions completament deshonestes en privat i ocultes a paparazzis, doni'm la seva adreça de correo electrònic, 2 euros pel cafè del mati i alguna roba interior usada (ho sento, soc addicte al cafè i fetitxista)
    Sempre seu (esperant amb emoció el dia 6 de Juliol)
    Un completo gilipollas

    ResponElimina
  2. Querida Jo... canvii els llencols. El dia 6 aniré a fer realitat el meu somni (espero que no sigui el seu malson!).
    Sempre seu
    Un completo gilipollas

    ResponElimina
  3. seguro que no has perdido ni seguridad, ni ilusiones. Ambas esperan a que dejes de temer al fracaso.
    Me alegra haber pasado por aquí.

    ResponElimina